SHOO

| Postat i: min vardag
3
Hej mannar! just nu så sitter jag i min säng, och fixar med designen lite på bloggen jag tycker att det blev ganska bra, jag gillar det blå men jag är inte helt säkert om det passar mig liksom :( men jag får ha det några dagar sen så får jag se :) imorn så tror jag att antigen så ska jag på stan med pappsi eller så ska jag kanske på bio med honom eller med karoline men vet inte än :) (känner att det blir lite för mycket smileys här) jao jao men nu så ska jag sova och ah, not so much more to tell you... eller jo! idag så såg jag på massa avsnitt av pretty littel liar shit kul verkligen något som jag kunde rekomendera :) puss och kram :) 
och by the way! om någon av er har pc och inte mac kan ni säga till om man ser att det rä skuggat bakom bloggen så skulle det vara jätte snällt!

va tycker ni? fint?
Hittills till SHOO


fia

as fint!


URL: http://fianilsson.blogf.se
mums

i like it very much

anna

jag har iphone och man kan se skuggningen på den!


URL: http://anna.fia.blog.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: