Hej svejs

| Postat i: min vardag
0

Hej alla, imorse så vakna jag upp med huvudvärk och jätte yr och ont i halsen så det fick bli en dag hemma idag också... Och eftersom internet inte funkar så kan jag ju typ inte göra något och det är ju ännu bättre! Men jag bloggar från min mobil så har as dåligt nätverk så jag får se om jag kan uppdatera idag! Och sen har jag läxor som ska vara klara till fre som jag inte kan gör nu eftersom Internetet inte funkar. Ja livet är härligt haha men det som är så himla mysigt är att det är snö ute och då kan man ju sitta och dricka te och läsa en bok (säger miss mysig haha) what ever see you when i get My internet to work again!
Puss och kram skumbanan

Hittills till Hej svejs





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: