nya blogg.se??

| Postat i: min vardag
0
hejsan! har precis kommit hem från frankirke och har plötsligt bestämmt mig för att börja blogga igen! på riktigt denna gången, men problemet är att när man bor uta på sitt sommar land så har man inte internet (inte jag i allafall) så jag vet inte riktigt hur jag ska hålla mig uppdaterad! men så är det, det hör med nya blogg.se??? jag har inte fårr det än p.g.a att jag har en "gammal" blogg! så jag funderar om jag ska skaffa en ny, men nu kommer då ett ytligare problem.
designen, den är ju typ ändrad och massa sånt så jag vet inte hur jag ska göra en nya PLUS att om jag gör en ny vet jag inte vad den ska heta! aja men om jag skaffar en ny så skriver jag det direkt!
puss och kram
Hittills till nya blogg.se??





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: