kväll!

| Postat i: min vardag
0
 heej nu är det kväll och mörkret sänker sig över staden..........
just nu, in this exactly moment så lyssnar jag på maskinen, ass naajs! vissa har frågat om bilder från france! men jag har inte tagit med min kamra då, det var min kusin som tog med den så jag har inte några bilder från min kamera, bara från hennes ska be henne att skicka dom till mig! min kväll har vart ganska lugn en så länge! men jag vet inte om jag ska gå lägga mig tidigt i dag eftersom att jag har varit upp till typ 3 varje dag........
här kommer några bilder som jag har just nu från france
 
instagrambild,på en brygga som vi sola på as mysigt och vattnet är alldeles blått
jag i vattnet, viftar med håret typ 
jag & min kusin aline på bryggan, icke matchande bekini delar hahah
 
Hittills till kväll!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: