MÅNDAG!

| Postat i: min vardag
0
idag är det då måndag najss lovet var trevligt och jätte mysigt, jag har ju inte uppdaterat för att jag trodde nämligen att jag skulle hava internett vilket jag inte hade men aja nothing to do about it.... lives go on you know!!
just det, det var någon som fråga vad jag hade köpt tröjan som jag har på bilden i mitt förra inlägg, den kommer från my favvo store ZARA och jag kommer inte ihåg hur mycket den kosta kanske runt 300:- till 400:- svenska kronor. som sagt så älskar jag zara dom har allt! köpte precis ett par byxor där i france
planer för kvällen är väl att Aline kommer och sover här och lite så men ni får ha det så bra
see you later alligator
in a while crocodile

Hittills till MÅNDAG!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: